Subject: Teabenõue - Betamox LV - veterinaarravim ML1053
From: "Margus Kuklane" <[email-masked]>
To: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Apr 2024 19:53:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Betamox LA, ML 1053, turustatakse müügiloa hoidja esindaja poolt piltidel
kuvatud kujul – läbipaistvast klaasist viaal, ümbritsetud kummipaela ja
infolehega.

Ravimi säilitamise eritingimused on:

Hoida temperatuuril kuni 25 °C.

Hoida originaalpakendis, valguse eest kaitstult.

Kas ravimit ümbritsev kummipael ja infoleht on originaalpakend, mis peaks
ravimit kaitsma valguse eest?

Juhin tähelepanu ka asjaolule, et tõenäoliselt on ravimi originaalpakend
kartongkarp, mis sisaldab 12 viaali. Viide kartongkarbile puudub ravimi
omaduste kokkuvõttes. Ka puudub pakend N12 Ravimiameti koodikeskuses.

Ravimit on kogu müügiloa kehtivuse vältel turustatud nagu lisatud
piltidel.

Palume peatada ravimi turustamine viidatud kujul, kontrollida ravimi
pakendi vastavust müügiloale ja viia müügiluba vastavusse olemasoleva
reaalsusega.

Lugupidamisega,

Margus Kuklane

Zoovetvaru OÜ
 <https://goo.gl/maps/HypGUyvBhgaG5gWq7> Uusaru 5, 76505 Saue, Estonia
Tel  <tel:+372%206709006> +372 6709006 / Mobile  <tel:+372%2056640700>
+372 56500840
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.zoovet.ee/> www.zoovet.ee